This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Cookie settingsPřijmout
Privacy & Cookies Policy
PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
UklozenoMB s.r.o., které je provozovatelem těchto webových stránek, považuje ochranu a důvěrnost osobních údajů za velmi důležitou, a jako správce osobních údajů dbá na zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“).
Totožnost a kontaktní údaje správce osobních údajů
UklizenoMB je správcem osobních údajů především ve vztahu k osobním údajům oprávněných či kontaktních osob zákazníků a potencionálních zákazníků. Tyto osobní údaje jsou zpracovávány a uchovávány v zákaznické databázi. Dále je též správcem ve vztahu k osobním údajům zaměstnanců a svých obchodních partnerů.
Máte-li jakékoli dotazy ohledně zpracování a ochrany Vašich osobních údajů, je možné se k uplatnění práv v oblasti osobních údajů na nás obracet osobně na adrese telefonicky na čísle +420 737 56 44 72 či emailem na adrese obchod@uklizenomb.cz. V případě pochybností o Vaší totožnosti Vás můžeme požádat o dodatečné ověření Vaší totožnosti.
Jaké osobní údaje zpracováváme a proč
UklizenoMB zpracovává osobní údaje výhradně pro účely poskytování svých služeb zákazníkům, zajištění oprávněných zájmů a plnění právních povinností. Máme za cíl zpracovávat pouze aktuální a přesné osobní údaje. Informujte nás tedy, prosím, o všech změnách vašich osobních údajů, které jste nám poskytli.
Osobní údaje, které zpracováváme o zaměstnancích, statutárních zástupcích, kontaktních a oprávněných osobách, zákaznících či potencionálních zákaznících získáváme v prvé řadě přímo od subjektu údajů při uzavření smlouvy, případně sděleny subjektem údajů i později v průběhu trvání smluvního vztahu. Všechny osobní údaje, které vznikají z podnětu naší vzájemné komunikace a interakce, jsou řízeny interním systémem ochrany osobních údajů.
V rámci naší činnosti zpracováváme různé druhy informací, které je však obecně možné rozdělit do následujících kategorií:
(a) Identifikační údaje, mezi něž řadíme zejména titul, jméno, příjmení, pracovní zařazení, adresa za účelem uzavření smlouvy;
(b) Kontaktní údaje, mezi něž řadíme zejména telefonní číslo, emailovou adresu a pracovní adresu elektronické pošty na pracoviště za účelem, potvrzení uzavření smlouvy, plnění služeb a zajištění komunikace v rámci obchodního jednání;
(c) Údaje zahrnuté v komunikaci, mezi něž řadíme zejména jakékoliv osobní údaje poskytnuté zaměstnanci, statutárními orgány, oprávněnými či kontaktními osobami obchodních partnerů, zákazníky a potencionálními zákazníky v rámci jejich jednání s námi, včetně jakéhokoli kontaktu, který mezi námi proběhl, ať již osobně, telefonicky, e-mailem nebo online, ale zároveň i samotný obsah komunikace s danou osobou (obsah e-mailové komunikace) a rozsahu a způsobu poskytované služby;
Největší část osobních údajů zpracováváme za účelem poskytování úklidových služeb a zajištění klientského servisu našim zákazníkům. Poskytnutí osobních údajů zákazníka je smluvní povinností. Osobní údaje a jiná data ve shora uvedeném rozsahu mohou být zpracovány za účelem komunikace s daným subjektem prostřednictvím emailu, telefonického hovoru, poštovní korespondence nebo zasíláním SMS v záležitostech týkajících se vyřízení objednávky / reklamace / poptávky subjektu.
Za účelem bezpečného a řádného výkonu plnění smlouvy, tj. například pro ověření pokynu od pověřené osoby zákazníka, můžeme zpracovávat identifikační údaje, kontaktní údaje a údaje o transakcích. Poskytnutí těchto osobních údajů je smluvní povinností, a jejich neposkytnutí by nám znemožnilo efektivně a bezpečně plnit smlouvu s klientem.
Za účelem nabídky našich souvisejících služeb, navazování, udržování a prohlubování obchodních vztahů a kontaktů s našimi obchodními partnery, zákazníky, tedy například za účelem zasílání obchodních, ale i jiných neobchodních nabídek, můžeme zpracovat identifikační údaje a kontaktní údaje statutárních zástupců, oprávněných či kontaktních osob zákazníků. Poskytnutí osobních údajů v tomto případě není zákonnou ani smluvní povinností a jejich neposkytnutí nemá pro dotčenou osobu negativní následky.
Právní předpisy a legislativa ČR nám taktéž v určitých případech dávají povinnost osobní údaje zpracovávat. Jedná se typicky o uchování údajů dle zákonných požadavků (daňové předpisy).
Osobní údaje našich zaměstnanců zpracováváme za účelem plnění zákonných povinností zaměstnavatele a vedení personálně-mzdové agendy. V případě úspěšného uchazeče o zaměstnání, zpracováváme osobní údaje uchazeče pro naši potřebu při náboru zaměstnanců a to proto, abychom s uchazeči mohli podepsat pracovní smlouvu.
Zajištění ochrany osobních údajů zákazníků
Dodržujeme technická, personální a jiná potřebná opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů.
Své služby zajišťujeme pouze prostřednictvím osob, které svými osobními a profesními kvalitami poskytují dostatečné záruky řádného dodržování podmínek nakládání s osobními údaji.
Své zaměstnance jsme proškolili o nedotknutelnosti věcí našich zákazníků a třetích osob, tak aby nedošlo k žádné ztrátě nebo zneužití dat. Pracovníci nesmí zejména prohlížet písemné doklady, které jsou uloženy v prostorách, v nichž je prováděn úklid, nesmí si činit opisy ani výpisy z těchto listin, jakkoliv zachycovat údaje v prostorách.
Zachováváme mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení osobních údajů, a to i po ukončení účinnosti smlouvy.
Doba a způsob uchování osobních údajů
Osobní údaje zákazníků a třetích stran zpracováváme a uchováváme po dobu nezbytně nutnou k zajištění všech práv a povinností plynoucích ze smlouvy, a dále po dobu, po kterou jsme povinní údaje uchovávat podle obecně závazných právních předpisů.
Po uplynutí této doby jsme oprávněni zpracovávat Vaše osobní údaje jen pro slučitelné účely anebo pro zvláštní účely (archivace či statistika).
Osobní údaje uchováváme elektronicky výhradně na zařízeních UklizenoMB či u našich důvěryhodných partnerů a fyzicky jen v prostorách UklizenoMB a pod dohledem odpovědných osob.
Práva osob, jejichž údaje jsou zpracovávány
Máte právo nás požádat o potvrzení, zda zpracováváme osobní údaje, které se Vás týkají. V relevantních případech se na UklizenoMB můžete obracet za účelem uplatnění Vašeho práva na přístup k osobním údajům, opravu nepřesných údajů, doplnění neúplných údajů nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování. Máte právo vznést námitku proti zpracování, uplatnění práva na přenositelnost údajů a dalších práv podle obecného nařízení o ochraně osobních údajů.
Jste-li přesvědčeni, že s vašimi daty nezacházíme adekvátně a podle zákonných norem, máte možnost podat stížnost u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Havlíčkova 557/17, Mladá Boleslav, nebo prostřednictvím webových stránek úřadu: www.uklizenomb.cz
Změny těchto pravidel
Tento dokument pravidelně kontrolujeme a vyhrazujeme si právo na jeho změnu. Dojde-li ke změnám pravidel s dopadem na Vaše práva, vhodným způsobem Vás na to upozorníme.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.